Hoe krijg je een sixpack?

Een sixpack. Zowel mannen als vrouwen willen natuurlijk graag een strakke buik hebben, maar dit blijkt in de praktijk nog niet zo eenvoudig.

Hoe kom je nou aan een sixpack?

Allereerst is het belangrijk om je buikspieren op een goede manier te trainen. Van groot belang is om je buikspieren met veelzijdige oefeningen te trainen zodat ze vanuit alle hoeken goed gestimuleerd worden.

Wanneer je alleen maar sit-ups doet zal je lichaam hier snel aan wennen en zoekt het automatisch de manier van de minste weerstand waardoor je niet optimaal traint. Door te variëren zullen je spieren hard moeten blijven werken, waardoor ze zullen blijven groeien.

Als je buikvet hebt is alleen het trainen van je buikspieren helaas niet genoeg om je sixpack toonbaar te maken. Gelukkig kun je met de workout waar het hier over gaat ook van je overtollige buikvet afkomen, omdat je door het doen van de oefeningen veel calorieën zult verbranden. Het is een bijzonder goede workout als je een sixpack wilt creëren, maar ook als je dus over wat buikvet beschikt is deze workout zeer aan te raden.

De naam van deze workout? De Kettlebell Workout.

Door middel van de oefeningen van de Kettlebell Workout kun je snel je buikvet verbranden en zul je tevens zeer stevige buikspieren ontwikkelen, zoals hierboven al eerder gezegd.

Met de Kettlebell Workout gebruik je niet alleen je buikspieren. Je gebruikt heel veel spieren uit je lichaam, waardoor je je ontzettend fit en energiek zult gaan voelen. Het is zo dat hoe meer spieren je aan het werk zet, hoe meer calorieën je verbrandt.

Als je 3 keer per week traint is dit echt voldoende. Als je denkt dat je door meer te trainen sneller resultaat boekt zit je ernaast, want juist op het moment dat je lichaam herstelt van de oefeningen zullen je spieren sterker worden en groeien.

Afvallen buik met Kettlebell Workout

Klik hier om de introductievideo te bekijken!